Tuesday, July 2, 2013

Day 32

Hello lovies I'm really happy today. The results of the contest that I participated came out. I won the third price (that I wanted) and it's a book with salty/sweet cupcakes. I'm really happy that I had this experience and I would love to thank all of you who voted my picture. You were very supportive. Here is a collage by Sugar Buzz - Zanussi with all of participants . Mine cheesecake is the first in the last row. 
 Γεια σας lovies. Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα. Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού που πήρα μέρος βγήκαν χθες. Κέρδισα το τρίτο βραβείο (αυτό που ήθελα) και είναι ένα βιβλίο με αλμυρές/γλυκές συνταγές για cupcakes. Είμαι ευχαριστιμένη με την εμπειρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που ψηφίσατε την φωτογραφία μου και με υποστηρίξατε . Στο collage θα δειτε όλους όσοι πήραν μέρος στον διαγωνισμό της Sugar Buzz - Zanussi . Η φωτογραφία μου είναι η πρώτη στην τελευταία σειρά. 


Brownie pops is the photo for the second day of July. I had Brownies leftover and wanted to create something for the first time. Cake pops are on my list but I still haven't make them . Brownie pops are covered with white chocolate and chocolate truffles/sugar,colorful truffles. You may serve at parties, at tea events with your friends and make them for your children. 
Τα μπράουνι ποπς είναι η φωτογραφία για την δεύτερη με΄ρα του καλοκαιριού. Είχα απομεινάρια από το μπράουνι και ήθελα να δημιουργήσω κάτι καινούργιο. Τα κέικ-ποπς θέλω να τα φτιάξω εδώ και καιρό αλλά ακόμη δεν έγιναν . Τα μπράουνι ποπς είναι καλυμμένα με λευκή σοκολάτα, τρούφες σοκολάτας και χρωματιστές τρούφες ζάχαρης. Μπορείτε να τα σερβίρετε σε πάρτυ, σε πάρτυ τσαγιού , με τους φίλους  και  τα παιδιά σας. 

You may check this link from the contest. Μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα και να πάρετε μια ιδέα από τον διαγωνισμό.

2 comments:

  1. Συγχαρητήρια κοπέλα μου!!! Πόσο χαίρομαι που κέρδισες αυτό που ήθελες :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου :) Αυτή την φορά δούλεψε η τύχη με το μέρος μου :*

      Delete

Thank you for sharing your thoughts with me.
Kisses, Julia.