Thursday, December 19, 2013

Day 203

Cookies with coconut and white chocolate.
Μπισκότα με ινδοκάρυδο και λευκή σοκολάτα.


This is the reason that I can't post on time in my blog. Finally I have a job which is mostly my hobby, this is the best combination (hobby-job) but in this occasion I'm getting paid so I can afford now cook more things for the blog and my people. Crepes are on my daily life , I did something that I liked (designed the crepes names and made the menu) so I hope this year will be good!!! I hope that you all can find a job based on you hobby it's a blessing (specially when business works fine). 
Ο  λόγος που δεν μπορώ να δημοσιεύω έγκαιρα στο μπλογκ είναι οι κρεπούλες που βλέπετε. Επιτέλους έχω μια δουλειά που είναι περισσότερο το χόμπυ μου, είναι ο καλύτερος συνδυασμός (δουλειά+χόμπυ) . Το καλύτερο σε αυτήν την περίπτωση είναι πως πληρώνομαι έτσι έχω την δυνατότητα να αγοράσω τα υλικά που θέλω και να φτιάξω τα φαγητά/επιδόρπια που θέλω για το μπλογκ και για τους αγαπημένους μου.  Οι κρέπες απέκτησαν μέρος στην καθημερινότητα μου, έκανα κάτι που μου άρεσε (σχεδίασα το μενού και τις ονομασίες για τις κρέπες) έτσι ελπίζω πως η χρονιά μου ξεκίνησε καλά!!!! Εύχομαι να μπορέσετε όλοι να βρείτε μια δουλειά που να συνδυάζεται με το χόμπυ σας είναι μια ευτυχία (ειδικά όταν αποδίδει).   

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts with me.
Kisses, Julia.