Thursday, October 24, 2013

Day 147

Halloween pizza with Jack O' Lantern . My suggestion is to draw your sketch on your pizza after baking. You may use ketchup and mayonnaise to sketch your food. Tomorrow you'll have my second sketched pizza on blog. I wanted to write to you more such as movies I watched, my new lipsticks and now I'm in bad condition . After my small trips and my walks I'm ill with wounds on my feet.. A friends of mine is in town and I can't go out, hope I'll recover soon. Kisses to all of you.
Πίτσα για το Halloween με τον Τζακ . Η συμβουλή μου είναι να σχεδιάσετε πάνω στην ψημένη πίτσα με μαγιονέζα είτε κέτσαπ ότι σχέδιο θέλετε διότι τα υλικά θα ψηθούν και θα χαθεί το σχέδιο. Αύριο θα έχετε το δεύτερο σχέδιο που έχω κάνει σε πίτσα με θέμα το Halloween . Ήθελα να γράψω και άλλα στα άρθρα όπως για ταινίες που έχω δει είτε τα καινούργια κραγιόν που αγόρασα αλλά δεν είμαι σε καλή κατάσταση. Μετά από τις μικρές αποδράσεις μου και τα περπατήματα είμαι άρρωστη με πληγές στα πόδια. Μια φίλη μου ήρθε στην πόλη και δεν μπορώ να βγω έξω, ελπίζω να αναρρώσω γρήγορα !!!! Φιλάκια σε όλους   

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts with me.
Kisses, Julia.